Forside

cover 3
IMG_4632
cover 1
IMG_5111
7

Målet kan være mere styrke, større muskler, mindre fedtprocent eller bedre kondition. Disse mål opnås bedst gennem en sund kost og en aktiv livsstil. I stedet for at gå på slankekur, vil jeg hjælpe med en realistisk livsstilsændring som på længere sigt, vil skabe bedre og vedvarende resultater.

5

Før man begynder at tænke på at tabe sig, bør man i stedet fokusere på, at opbygge en større motor i kroppen, da en større muskelmasse er med til at øge det basale stofskifte. Her er styrketræning, et effektivt redskab.
Et andet mål kunne være, at blive stærkere hvilket jeg selv træner meget efter. Om du er nybegynder, øvet eller om du blot ønsker, at blive stærkere i de store basisøvelser, blive bedre til pull ups/muscle ups, kan jeg hjælpe dig.

6

Mange sætter sig et mål om, at skulle løbe 5, 10, halv- eller hel marathon. De beslutter sig fra den ene dag til den anden, at løbe en masse, og ender desværre derfor med små skader. Dette skyldes at kroppen udsættes for en belastning den faktisk ikke er vant til, da man ved løb gentagende gange, lander med flere gange sin kropsvægt på et ben. Jeg kan hjælpe med planlægning af programmer, der kan give en sikker og effektiv fremgang og nå dit mål.

8

Alt aktivitet vi laver gennem dagen, er med til at nedbryde vores krop. Det kan være indkøb ved supermarkedet, cykelturen til arbejdet, gå rundt i hverdagen eller træningen i fitnesscenteret. For at vi skal kunne gøre dette dag efter dag, har vi brug for, at genopbygge vores krop. Kroppen restituerer bedst når vi sover, derfor er søvn meget vigtigt.

 

Min hverdag!

Load More
Something is wrong. Response takes too long or there is JS error. Press Ctrl+Shift+J or Cmd+Shift+J on a Mac.

 

Små ord fra mine klienter!

nat-2